Kämäri, kilpahalli,
Vakioaika jäille, jos tarvetta muuttaa muutokset nimenhuutoon ja sähköposti muutoksesta.

Ilmoittautumiset

12
Mikko G Toni K mika s Jyrki H jouni p Esa S pekka h Ari R Antti S mikko s Antsu K Jesse kolari
5
Sami K Vesa Mikko L [2] Jari V Timo M
54

Kommentoi...

Mikko ilmoittautui in

Moikka. Näyttääkö taas siltä ettei porukkaa saada kasaan.

Jyrki, profiilikuva
Jyrki

Kyllähän 4-4 vähän yskii, mutta sen alle ei kyllä voi mennä näkisin. Olisiko realistisempia ilmoittautumisia whatsäpin kautta? Siellä on mahdollista luoda joka vuorolle oma määrät ilmoittava kyselynsä tuleeko vai ei. Eihän tämän nimenhuudonkaan pitäisi olla ongelma, mutta monesti sen lukemien ohi kavereita kuitenkin ilmestyy.

mika

Mielestäni tähän voitaisiin ottaa, että lauantaina vaikka klo 16 mennessä jos ei ole vaikka 10 ilmoittautuneita niin perutaan vuoro niin ei tarvitse maksaa turhasta. Viime sunnuntainakin tuli ajeltua suotta hallille toteamaan et jäille tulijoita oli 4+veskarit.

Antsu

Moro, meillä on toimiva viestintä kanava jolla saadaan myös ilmoittautumis tilastot tehtyä. Aletaan käyttämään nimenhuuto ilmoittautumista, viimeistään lauantaina in/out tieto palveluun.

Mikko

Pelataanko 9 pelaajalla?

Antsu

Tänään tulossa ainakin 11 pelaajaa, pelit ovat tänään.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot